1 Ocak 2015 Perşembe

DENEDİM YAZIYORUM GARNİER

Sinem Kobal'lı reklam filmi ile tanıdığımız Garnier temizleme,peeling,maske seçenekleri ile 3 farklı seçeneği tek bir üründe tüketiciye sunan bir ürün.Sosyal medyada da birbirinden etkili tanıtımlar düzenleyerek çok sayıda kişiye ulaşan bir ürün oldu.Bende bu kişilerden biriyim.Ürün yağlı yada karma ciltler için uygun görülüyor. Ürün Tanıtımında Saf &Temiz3’ü 1 Arada: Temizleyici, Peeling, Maske Karma ve yağlı ciltler için Yağlanma ve pürüzlere karşı 3'ü 1 arada çözüm: - Temizleyici: Cildi arındırır. - Peeling: Tıkanmış gözenekleri açar. - Maske: Cildi matlaştırır ve dengeler. 7 güne kadar temiz bir cilt*
Gelelim benim deneyimime yer yer yağlı,karma cilt tipime çok uygun bir ürün.Cildimde gözenekler olduğu için haftada bir gün peeling olarak kullanıyorum.Eğer benim gibi yağlı bir cildiniz varsa ürünü düzenli kullanırsanız parlamayı önlüyor.Günlük kullana bileceğiniz bir temizle ürünü ben memnun kaldım.Bir soru yaşamadım. Bu arada ürünün satış fiyatı ile de tüketiciye cazip geliyor . Fiyat: 15,50 tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder