1 Ocak 2015 Perşembe

DENİYORUM YAZIYORUM Clinique Smart Serum

Twitter sayfamda dolaşırken gördüğüm bir yarışmaya katıldım ve harika bir ürünle tanıştım.Clinique smart serum bu serum akıllı onarım serumu olarak biliyor.Ciltteki sorunu anlıyor,ona göre onarım yapıyor.Tanıtımı sitede şu şekilde yapılıyor: Akıllı Onarım Serumu Artık cildinizin geçmişini anlayarak geleceğini değiştiren akıllı bir serum var. Cildinizin değişen ihtiyaçlarını anlar ve bu ihtiyaçlara uygun çözümler sunar. Cildinizin farklı ihtiyaçlarına uygun onarım sağlar. Cilt tonu eşitsizliği, koyu lekeler, çizgi ve kırışıklar, sıkılık kaybıyla savaşan tek bir akıllı serum. Özel içerikleriyle cildin onarıma hazır hale gelmesini sağlar. Patentli teknoloji. 5 yıl süren araştırmanın sonucu. Tüm yaşlar ve farklı cilt tiplerinin kullanımı için uygundur.
Benim deneyimime gelince denildiği kadar akıllı bir ürün olduğunun sinyallerini ilk hafta almaya başladım.Cildim zor bir cilt,karma,yağlı bölgelerde gözenekler,minik lekeler var.Anlayacağınız sorunlu bir cildim olduğu için başta tereddüt ettim.Sonra denemekten zarar gelmez diyerek başladım.Sabah,akşam uyguluyorum.Bir hafta sonunda cildimde ki değişimi fark etmeye başladım.Yumuşacık,kadifemsi pürüzsüz bir cilt görmek şahane şu an da çok yeni ama çok memnumun.İlerleyen günlerde diğer etkilerini de anlatırım ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder